Recenzie (156)
Znova 17 (2009)
Scénáristikcky bezradné, po všech ostatních stránkách průměrné.
Cow and Chicken (1997) (seriál)
Supercow al rescate!
Sherlock Holmes (2009)
Celkem zábavné díky hlavním představitelům, ale jinak nic extra.
Imaginarium Dr. Parnassa (2009)
Scény v "normálním" světě jsou výborné, scény za zrcadlem sterilní, bez nápadu, plné klišé a se špatnými počítačovými triky. Škoda.
Cesta (2009)
Bohužel se to nepovedlo tak, jak jsem doufal. Hilcoat se snažil, ale atmosféru knihy se podařilo přenést jen částečně. Po řemeslné stránce se tomu nedá moc vytknout, ale něco tomu prostě chybí. Škoda.
Pán veľrýb (2002)
Tato výpravná německá inscenace mě dojala především tím, jak velký prostor nechává divákovi. Jde až tak daleko, že čím méně z ní divák uvidí, tím větší zážitek má. Jinými slovy: nejlepší nevidět.
Strážcovia (2009)
Na to, jaká byla "300" sračka, je vlastně zázrak, že to dopadlo takhle. Atmosféra komiksu zůstala zachována, vizuální update se clekem povedl a žádné brutální změny nenastaly - kromě závěru, kde to ale bylo potřeba. Objektivně to asi není dobrý film, zato je to dobrá adaptace.
Ďáblova lest (2009) (seriál)
Řemeslně povedený film, který v posledním díle navršil obrovskou hromadu klišé, nelogičností a nesmyslů. Pokud má to slibované Sedmikostelí vypadat takhle, tak to ať ho radši točí někdo jiný.
Piráti Karibiku: Truhlica mŕtveho muža (2006)
Celkem zábavné akční scény, zato naprosto žádný smysluplný příběh, to celé roztažené na nesnesitelných 150 minut.
Piráti z Karibiku: Na konci sveta (2007)
Pěkně udělané, pár zajímavých nápadů, ale jinak zmatek a nuda.