Recenzie (144)
Plán 9 (1959)
Je to sice úplná blbost, ale nejlepší úplná blbost co jsem kdy viděl.
Saturnin (1994)
[Literární předloha: Zdeněk Jirotka - Saturnin] Oproti seriálu zbytečně okleštěné, ale lze sledovat stále dokola.
Saturnin (1994) (seriál)
[Literární předloha: Zdeněk Jirotka - Saturnin] Asi nejlépe zachycená atmosféra a podstata knihy.
Na kometě (1970)
[Literární předloha: Jules Verne - Na kometě]
Vynález skazy (1958)
[Literární předloha: Jules Verne - Vynález zkázy]
Romeo, Julie a tma (1959)
[Literární předloha: Jan Otčenášek - Romeo, Julie a tma]
Stopárov sprievodca po Galaxii (2005)
[Literární předloha (jak jinak): Douglas Adams - Stopařův průvodce po galaxii] Film se oproti seriálu z osmdesátých let příliš nevyvedl, ale tři věci se skutečně zadařily: úprava titulní písně, kamera pohybující se trhavě podle smyčců při odhalování vogonských lodí nad zemí a samozřejmě představa Marvina.
Ako básnici nestrácajú nádej (2004)
Strach čekal za dveřmi, ale nakonec umřel žalem. Přes všechny reklamy a některé nesmyslnosti si Básníci ponechali úplně stejnou atmosféru jako předchozí díly, atmosféru která k nim patří ať už je jakákoli. Styl humornosti vydržel a to je na prvním místě.
Eliška má ráda divočinu (1999)
Jako několik dalších dávám pět za totální místní nedocenění tohoto vizuálně nadmíru zajímavého filmu. Jeho vnitřní poetika a humor asi unikl uživatelům tohoto serveru. Jedná se skutečně o zjev na poli české porevoluční kinematografie se zvláštním vnitřním světem, zajímavými hereckými výkony a skvělou hudbou. Zde skutečně TOTÁLNĚ zcestné hodnocení.
Televizní noviny (1994) (relácia)
Nikde jinde jsme to ještě v komentáři nepoužil ale tady není volby: sračka!