Recenzie (299)
Domov (2013)
Filmy na vrcholcích žebříčků (CSFD) stojí (v drtivé většině) zaprd
Tak už mě sakra polib, pitomče (2013)
Už du!
Tokyo Vampire Hotel (2017)
Pitomost, kde se Sono odvrací od Antiporna a Šeptající hvězdy k Hrátkám z peklem a ještě blbějšímu Vinou lásky. Škoda peněz a času.
Kaze ni nureta onna (2016)
Italské "erotické" filmy na Nově okolo 24 hodiny na počátku devadesátek. Sem tam prso, debilní na půdu, tady trochu japonského bizáru. Alespoň herečka předčila ty italské. Dejavu.
Safari (2016)
Chrupkající strécové na posedu - (jako) Češi v Chorvatsku, střeva žirafy větší jako člověk, ale nejvíc "straší" ty neodcházejí žirafy...
Magické dievča (2014)
Celou dobu mám pocit, že mi něco uniká, ale ono tam nakonec asi nic nebylo.
Malý Quinquin (2014) (seriál)
"objetí ústřední dětské dvojice krása"
O tele a duši (2017)
(kontroverzní komentář) Jatka nebyla krásnější
Sieť (2016)
Oskarově ploché
Rodinné šťastie (2016)
Sympatická DIY rodinka