Recenzie (102)
Krvavě rudé nebe (2021)
Zpětně hodnoceno...skvělý zážitek...nadsazení, přemrštění, zábava, děs, úlet, vše co je třeba.
Všichni moji přátelé jsou mrtví (2020)
Úlet jak ďas. Viděno o Silvestru s koncem o úderu půlnoci. Pobavila jsem se skvěle. Ale to je tak všechno.
Temné tiene (2012)
Na druhé vidění po letech, sedlo mi, potěšilo, rozesmálo, prostě "must have" :). Jedna z parádních Burtonovek po únavném dni, co dodá sílu a radost. Subjektivní hodnocení, ale což....
Mimoriadna udalosť (2022)
Situační komedie. Sice hrozná blbost s nereálným časovým prostorem, ale já se tomu směju už druhý den. Za mě dobrý.
Na sever od Slnka (2012)
Hodnotím emotivně - je mi s nimi hrozná zima, když surfují v ledovém moři, a nechávám se unášet polární září i teplem z kamen vyrobených z rezavého barelu. Nemám slov...
Chyby (2021)
Přehlídka lidské malosti a malichernosti. Výborní herci, scénář a režie.
Tunel (2019)
Katastrofa. Filmová a scénáristická.
Flashdance (1983)
Sentiment, naivní příběh, no prostě vzpomínky
Katla (2021) (seriál)
Temná, zakouřená a zaprášená severská mysterie o zhmotňování "myšlenek" do lidské podoby. Občas jde o takřka zlý sen. Pomalý děj plný popela z blízké sopky, místní lidé přinucení zamyslet se nad svými chybami a řešit kostlivce vylézající ze skříní.
Muž menom Ove (2015)
Pro rozervanou duši ideální film na večer, ale ranní zpětný pohled: poněkud přehnaný a předvídatelný děj. Nicméně spokojenost přetrvává, takže "dobrý".