Recenzie (58)
Funny People (2009)
skor drama ako komedia + sandlerovi lepsie idu komedie = slaba drama
Divnovlásky (2008) (TV film)
pavel liška podal perfektny herecky vykon,ostatne tak ako stale-nesklamal.inak film podpriemerny,avsak v niekolkych momentoch milo prekvapi :)
Krajina stratených (2009)
will ferrell nesklamal ani v tomto perverzaku,podal vynikajuci vykon,posobil velmi presvedcivo pri hrani blbca :D
Bronson (2008)
toma hardyho nikdy nechcem stretnut v noci v temnej ulicke,myslim ze tu rolu zahral bravurne.
Kamoš za všetky drobné (2009)
tomuto filmu som nedaval velke sance na uspech,avsak po jeho zhliadnuti mam z neho velmi dobry pocit, originalny humor a velmi komicke situacie robia z tohoto filmu fajnovu komediu na vyplnenie volnej chvile po obede :)
Summer (2008)
Film ma typicke prvky britskej mladeznickej dramy: kopec britskych nadavok, grazelstvo mladych chalanov, pristup chlapcov k dievcatam je styl pod sa so mnou vyspat no a v neposlednom rade dobra kamera a dobry dej s jemnym nenasilnym zaverom. Vsetky znaky ktore som opisal su pre mna prvky dobreho filmu :)
Pokoj v duši (2009)
konecne v slovenskej tvorbe sa objavuju aktualne nadavky
František je děvkař (2008)
velmi silne tri hviezdicky,pretoze polacek bol perfektne obsadeny do role psychologa-psychopata,ostatni herci sa uz viezli s nim,ale jednoznacne po tomto filme mam pocit ze polasek je velkym zlatom ceskej filmovej sceny.
Kozí príbeh - Povesti starej Prahy (2008)
odpad! nedavam len z dovodu ze pre cz kinematografiu mam slabost, ale inak film jedno z najvacsich sklamani v tomto roku zatial. ziadne poriadne vtipy, zhadzovanie cirkvi a podotykanie na existenciu bezdomovcov v prahe bolo extremne prehanane.
Hellboy 2: Zlatá armáda (2008)
film skvelý po všetkých stránkach: 1.veľmi pútavý dej 2.veľmi dobré efekty 3.skvelý humor