Recenzie (1 944)
Anny (2020)
Stále stejný Třeštíkovský koncept stojící na hlavním hrdinovi. A Tentokrát je to stará šlapka Anny, která je zatraceně silnou osobností. Dokument možná není tak šokující nebo kontroverzní, ale vcelku obyčejný a to mě na něm možná právě bavilo nejvíc...
Ester (2021) (TV film)
Problém většiny dokumentů od Třeštíkové je ten, že jsou všechny prakticky na jedno brdo. A tak jediným měřítkem kvality je vlastně osud a příběh ústřední postavy. Ester Janečková má rozhodně co říct a především druhá polovina jejího příběhu je hodně silná. Nicméně právě ta první polovina je docela nudná a celý koncept nepřekvapivý. Proto průměrné tři hvězdy.
Souboj na talíři (2021) (relácia)
Velmi zábavná a originálně pojatá kombinace road cookig show se skvělou ústřední trojicí. První řadu jsem sledoval vcelku pravidelně a mohu říct, že prvních pár dílů bylo fakt dobrých. Postupem času mi přišlo, že dochází nápady a že se tak trochu vaří z vody. Druhou řadu jsem již nesledoval, přesto za těch několik prvních dílů dám slušné 3 hvězdy.
Co bude dnes k večeři? (2010) (relácia)
Tak trochu jiný pořad o vaření především díky přístupu tunniga Kašpárka. Vcelku zábavná cooking show, které je jedním z velmi mála sledovatelných Barrandovských projektů.
MasterChef Česko - Série 5 (2021) (séria)
Stejný koncept i moderátoři jako u čtvrté řady. Pouze nový soutěžící, kteří jsou bohužel o poznání méně zajímavý než v předchozí sérii. Objevují se zda další neotřelá témata, zajímavý hosté a pořad stále baví. Bohužel další série jsem už z časových důvodů nesledoval...
MasterChef Česko - Série 4 (2020) (séria)
Můj první MasterChef. Celkem obstojný koncept, zajímavá témata a sympatičtí moderátoři dělají z této soutěže docela koukatelnou zábavnou soutěž. Tuto řadu jsem sjel a v rámci současné novácké produkce se jedná jednu z mála koukatelných záležitostí...
Survivor Česko & Slovensko - Season 1 (2022) (séria)
Žumpa televizní zábavy. Přesto jsem pořad z nějakého neznámého důvodu sledoval celkem pravidelně - patrně ze zvědavosti, že když jsem to už rozkoukal, tak jsem chtěl vědět, jak to dopadne. Jednotlivé díly zbytečně natahované a tradičně novácky pojaté - intriky, pomluvy a další hnoje. Co se týče samotných soutěží a celkového Survivor konceptu, tak by to špatné nebylo. I moderátor celkem sedí. Bohužel TV Hovna naprosto pohřbila celý koncept, že už nemám ani chuť se do nových sérií pouštět.
Demoliční četa (2017) (seriál)
Pohled na totální polské amatéry je k nezaplacení. Člověk se až nestačí divit, co jsou schopni prezentovaní pacienti předvést. Myslím, že jsem se nikdy u žádné doku serie asi tolik nenasmál...
Záchrana na zledovatělé silnici (2015) (relácia)
Přesně ten typ sériálu, kdy má člověk možnost vidět něco zajímavého, co u nás nikdy vidět němůže. Pohled na drsné chlapy, kteří pomocí svých vyprošťovacích vozů tahají v zasněžených norských roklích uvízlou techniku je neskutečně zajímavý a mnohdy i napínavý. Po několika dílech se samozřejmě dostaneme do jistého stereotypu, ale i tak je to jeden s těch lepších reality sérií...
Americké restaurování (2010) (seriál)
Další z řady nenáročných reality sérií, ve které se prozměnu nahlíží na skutečnou technickou stránku oprav. Některé díly jsou zajímavé, jiné méně, ale vše se primárně odvíjí od opravovaných věcí a od osob, které se na renovaci podílejí. Stejně jako v obdobných projektech i zdejší ňoumové jsou totiž hlavními nositeli zábavy...