Posledné recenzie (305)
Zlo si umí počkat (2023)
Originální argentinská pecka, která je skvělá ve své zvrhlosti, hereckých výkonech a překvapení. Velice nepříjemná atmosféra, nešetří se nikdo, děti, zvířata, dospělí, prostě všichni. Hodně wtf momentů, kdy člověk skoro nevěří svým očím. Kámen úrazu je ale příběh, který je někdy chaotický a hodně věcí není vysvětleno. Což je za mě škoda, člověk čeká, co se z toho vyvine a vlastně je následně trochu zklamán. Zase na druhou stranu člověk neví, co se přihodí, ten chaos je plus a zároveň mínus. Ve výsledku je to ale velmi dobrý horor, který vnesl svěží vánek do tohoto žánru. Hodnocení: 8/10
Případ Asunta (2024) (seriál)
Nedokoukávám. Za mě úplně zbytečně 6 dílů, stačilo by třeba 3, možná i dva 2. Už od druhého dílu je jasné, kdo to udělal, tudíž nemá pro mě smysl to dál sledovat
Late Night with the Devil (2023)
Krásná retro atmosféra se skvělým Dastmalchianem. Film trochu s těmi hororovými věcmi čeká, ale pak to stojí za to. Výborné postavy, netradiční námět a i vzhled filmu. Ve výsledku jsem si film užil. Hodnocení: 7/10