Recenzie (75)
Bratři Sunovi (2024) (seriál)
Příjemné pžekvapení nového roku, dramatické rodinné setkaní s triády za zadkem. Láska bratrská, pravá láska matky, syn který se stane gangsterem, jinak. Bomba.
Nikto (2021)
Tak to byl nářez, na začátku se to táhlo jako smrad, ale od poloviny to mělo švih Johnnyho Wicka:-)))
Vianočný príbeh (2022)
Buď stárnu a nebo to byla sračka, dvě hvězdy za ty krásné holky.
Holka na zabití (1975)
Je zajímavé, že pokaždé když se na tento film dívám , tak nevím kdo je vrah:-) Vždy to zapomnenu... Je krásné mít z chlastu problém s pamětí.
65 (2023)
Waw, to byla kapitální bomba. Nemohu se dočkat podobného snímku.
Tolkien (2019)
Když milutete jeho příběhy, chcete přece poznat jeho životopis. Opravdu pěkný životopisný snímek, to že byl pomalý, nic nesnižuje jeho kvalitu. Nejsem odporník, proto se nedívám na filmy očima místních hnidopichů.
Matka (2023)
Dostalo mě to. Ten emerický patos mě prostě vždy dostane. Klišé, které je milionkrát omílané, ale vě mě to zanechalo pozitivní emoce.
Vražda v Paříži (2023)
Bože to byla psychická bolest. ten film neměl vůbec nic z dobrého filmu. Jedna jen za za Sandlera.
Docent (2023) (seriál)
Krásný seriál, Ramba hrála velmi precizně a není to jen princezna, ale i silná žena. Místní a nejen místní hnidopichové se samozřejmě na to dívají jinými očima. Škoda
Dívka a moře (2023)
Jako fanoušek plachetnic jsem tento příběh pozoroval se vzrušením od první minuty až do posledního úspěchu mladé jachtařky. Osobně bych při té poslední bouři stáhl kosatku, aby mě to tlačilo méně a pomaleji, ale také bych si vybral surfování po vlnách. Co si tykám s Richardem Konkolskim a naučil mě, co je ráhno a člunek se můžu považovat za námořníka, potomka Fernãa de Magalhãese, mořeplavce.-)))