Recenzie (46)
Chudiatko (2023)
Jedním slovem:"Bizár."
Cool Girl! (2023)
Tak já Vám nevím... koukal jsem na Cool Girl anebo Kačeří příběhy? Netuším, pysky tam mají stejný.
Vynálezkyně: Z kapky krve (2019)
Je to síla.
Letuška (2020) (seriál)
Ale jo, docela mě to bavilo. 👌
Americká vražda: Rodina od vedle (2020)
Pochopili jste někdo proč to vlastně udělal? Já teda ten motiv furt nevidím.
Bohemian Rhapsody (2018)
Co k tomu říct? Snad jen:"Don't stop me now! I am having such a good time." :)
Veľké malé klamstvá (2017) (seriál)
Opravdu skvělý seriál. 4,5* zaokrouhleno na 5*.
Najlepší priateľ (2017) (TV film)
Solidní pohádka.
Aréna Jaromíra Soukupa (2017) (relácia)
Zábavností za 5. Lidsky za 0.
Proč? 13x proto (2017) (seriál)
Toto je opravdu silná záležitost a navíc s poselstvím. Naprosto dokonale zahrané, emotivní, přímo do srdce. Děkuji tvůrcům za jejich práci a odvahu něco takového natočit. Nejlepší seriál, který jsem dosud viděl.