Obľúbené filmy (10)
Blbý a blbší (1994)
Tak tahle dvojka mě provázela celé dětství. Nepřeberné množství hlášek a blbost tak do nebe volající jako nikde jinde. Koutky mi ucukávají jen při pomyšlení na děj a při psaní tohoto komentáře. Opravdu zábavný film.
Svet podľa Prota (2001)
Prot a jeho K-PAX. Tento film utkvěl v mé paměti když jsem ho poprvé spatřil. Kevin Spacey podává skvělý herecký výkon a Jeff Bridges výborně sekunduje. Po shlédnutí filmu jsem opravdu nabyl pocitu, že planeta K-PAX existuje. Velice přesvědčivě zahrané. Marně hledám šestou hvězdu. *
Prelet nad kukučím hniezdom (1975)
Sexbomba od vedľa (2004)
Forrest Gump (1994)
Tento film, nejenom že je velice humorný a úžasný, ale navíc skrývá tolik ironie, satiry a moudrosti zároveň, že se to do jedné věty ani nedá napsat. Nebo dá?
Harry Potter a Dary smrti - 2. (2011)
Dlouho očekáváný moment mého života. Životní láska a sága se chýlí ke konci. Musím říct, že se filmaři pořádně vyřádili. Pro toho kdo četl knihu to musela být naprostá paráda. Avšak musím politovat ty co jí nečetli, poněvadž z toho museli mít pěknej buřtguláš. Jako největší výtku vůči filmařům považuji odrovnávání postav jen tak mimochodem mimo záběr. Dalo se z toho vydolovat zatraceně víc emocí. 90% - Možná to napraví Bluray rozšířená verze....
Star Trek (2009)
Neuvěřitelná gradace napětí. Úžasná podívaná.