Recenzie (2 022)
Dáma (2011)
námet pekný ale realizácia príliš nudná, neživá a neinovatívna
Mesto duchov (2008)
super oddychovka, výborne nahláškovaná, herci tam super pasujú a aj hudba je dobrá ale istá šablónovitosť tu je vidno...65-70%
Najväčšie kriminálne prípady Slovenska (2006) (seriál)
vynikajúci slovenský dokument - príbehy väčšinou šokujúce a brutálne no nájdu sa docela nudné a v podstate všetko bolo ok ale ohľadom formy toho dokumentu by som niečo zmenil tak ale už je neskoro =D 80-85%
Walk the Line (2005)
nehovorím na rovinu že to bol zlý film ale mňa nejak moc neoslovil, chýbala mi tam väčšia iskra aj keď scenár bol pomerne dobrý a hlavné duo tiež na jedničku no možno ma brzdil aj fakt ze country hudbu ja naozaj nemusím 70%
Legenda (1985)
vcelku pekná fantasy rozprávka až na na to že niektoré scény sú príliš teatrálne a iné zase otravné či dokonca zbytočné ale na takých 70% to stačí
Čierna hodina (2011)
ništ moc teda...ani po vizuálnej stránke, ani po obsahovej stránke, ani po hereckej stránke
Veľké nádeje (1998)
neočakával som veľa od "veľkých očakávaní" a s výsledkom som spokojný 80%
Navždy a ďaleko (1992)
honba za americkým snom...no hej film je trošku patetický a občas otravný ale ponúka aj dobré momenty...hlavne ústredné duo funguje tak jak má a fantastická hudba 75-80%
Divokosť v srdci (1990)
veľmi zaujímavý film s viditeľným Lynchovým imprintom ale oveľa zrozumiteľnejší ako Mulholland Dr. avšak nie automaticky lepší...aj v tomto filme vidieť mnoho rôznych symbolov a znamení ktoré treba pozorne sledovať...napínavé, zábavné, plné zvratov...jedna z mála dobrých rolí Nickyho Cage-a a celkovo všetci herci na úrovni a samozrejme dobrá atmosféra aj hudba
Dobrú noc a veľa šťastia (2005)
veľmi vydarený film o kauzách senátora McCarthyho...velmi inteligentné dialógy, o hercoch hovoriť ani nemusím a celkovo aj atmosféricky zodpovedalo vtedajším pomerom