Recenzie (2 020)
Spider-Man: Paralelné svety (2018)
Vizuálne nabušená komiksovka s parádnou hudbou.
Leto 85 (2020)
Perfektný 80-kový mood s korešpondujúcim vizuálom a krásnym príbehom sebaobjavovania. ❤️
Dva papežové (2019)
Dvaja pápeži, dva totálne odlišné názory na smerovanie cirkvi a pôvodná hostilita premenená na priateľstvo. Konverzačné prekáračky dvoch geniálnych hercov. Lahôdka. 🙏🏻⛪️
Vtedy v Hollywoode (2019)
Ten záver bol brilantným vyvrcholením filmovej mašinérie zvanej Hollywood a Tarantino v celej svojej paráde.
Bobo (2016)
Krásne, ľudské, emočné a prirodzené. Balkánske filmy jednoducho silno môžem.
Zvuk metalu (2019)
Výborné herectvo, podmanivý zvuk a beznádej zoči-voči novo nadobudnutému hendikepu. 🎼🎧🥁
Čierna mačka, biely kocúr (1998)
Tento film je snáď personifikáciou všetkého balkánskeho. Neuveriteľne ujetá jazda.
Bez lásky (2017)
Rozklad manželstva a jeho dopady na všedný život. Vedľajšie účinky zaručené. Chladné a depresívne.
U Zlatej rukavičky (2019)
Neviem, či to bolo úmyselné, ale ja som sa na filme dosť pobavil. Celé osadenstvo Zlatej rukavice bolo priam až tragikomické. Dokonalé panoptikum spoločenských vydedencov. Smrad a špina boli doslova hmatateľné. A Fritz Honka bol stelesnením podivnosti a nechutnosti.
Kňazove deti (2013)
Krásna scenéria, satirizácia cirkvi, humornosť ba až tragikomickosť. Balkánske filmy ma svojou uvoľnenosťou a prirodzenosťou vedia dostať.