Recenzie (2 052)
Mob City (2013) (seriál)
Další dobovou gangsterku už fakt ne.
Nový příběh staré řeky (1962)
Uvítal bych více technických pikantérií, na druhou stranu příjemně překvapily poetické vložky ("Starý Bočínksý se už přehrady nedočkal, ale přehrada se vypíná nad jeho hrobem jako pomník, vyšší a pevnější než pyramidy egyptských faraonů!")
Marley a ja (2008)
Slušná podívaná, které je ale dosaženo velmi nefér prostředky. Hra na emotivní efekt, neboli zkráceně hra na EE. Naštěstí to zachraňuje pár vtipných dialogů. Ovšem ta délka. TA DÉLKA!
Modus Anomali (2012)
Největší hrůza jde ze scénáristy (v tomto případě i režiséra), páč vymyslet něco takovýho, na to musí bejt jeden už pořádně jetej. Geniální ale určitě ne, páč to celý nedává ani za mák smyslu. Přesto je to celkem zábava.
Pán Selfridge (2013) (seriál)
Velmi chytrý producentský nápad, vsadit honem Jeremyho Pivena do hlavní a v mnoha ohledech podobné role, dokud jsou vzpomínky na jeho úchvatného agenta z Entourage v čerstvé paměti. Při tomto zjištění mé srdce zaplesalo, a to i přesto, že nemusím dobovky, Jeremyho s vousem a bez aury sviňáka. Horší je, že projekt nenabízí příliš výživné téma, jež by bylo v dnešní, seriálama přehlcené době, schopné pořádně vystřelit z diváckých papučí. Sleduji dál, ale na víc než tři hvězdy, které jen slabě šajní z šedi průměru, to nevidím.
Sandstone (2012)
Asi hodnotné, ale toliko pro nejzanícenější horolezce.
Terapie - Série 1 (2011) (séria)
Největší pomoc by potřeboval Rodenův psycholog.
Lásky Don Jona (2013)
Těžko jsem mohl na Štědrý večer chtít jiný, než pětihvězdičkový film...díky Gordon-Levittovi si mi toto přání splnilo, takže je teď pro mě něco jako Ježíšek. Co rád kouká na porno.
Kapitán Phillips: Prepadnutie lode Alabama (2013)
Vynaložit takové úsilí jen proto, abyste někoho zabili, je vlastně úplně absurdní. Ale co se dá dělat, taková už je dnes doba.
The Banshee Chapter (2013)
Si režisér asi myslí, že když se jmenuje Blair, tak může automaticky točit horory, nebo co...