Recenzie (188)
Rio Bravo (1959)
Chaa, najlepší barikádovací film Howarda Hawksa v dejinách barikádovacích filmov Howarda Hawksa!
Jazero smrti (2008)
Horor? Hm... smutný príbeh akurát, a dosť kriplavo natočený.
Otec ma zderie tak, či tak (1980)
Vinco, ty si vinovatý - Mariša, podaj mi remeň, haha... a vodu naber z rizika!
Šaráda (1963)
Už sa nedivím, prečo týpci spájali film s Hitchcockom. Gradácia a nepredvídateľnosť, to stváral aj on. Cary Grant a spol. tu zahviezdili. Úplne najlepší bol asi Walter Matthau v roli špióna (pardon agenta), však uvidíte. "Voilà, jak tam říkají."
Thor (2011)
No, podľa mňa je u väčšiny marveloviek problémom prvoplánovosť postáv. U niektorých nebadať skoro žiaden vývoj behom deja. Česť svetlým výnimkám, pravdaže... Na druhej strane, tento Thor sa mi páčil najviac spomedzi doterajších troch dielov.
Problémy s Harrym (1955)
Cha, dokonalý čierny humor! A vývoj medziľudských vzťahov bol tak nelogický, že za túto haluz musím dať 5 hviezd.
Ako ukradnúť Venušu (1966)
Fuuu, kámo. To že Wyler je génius je jedna vec. Ale dokopy s tak dobrými hereckými výkonmi, vôbec nie zlým scenárom, hláškami a humorom to robí dzílo. Takže jeden z tých lepších Wylerových filmov - a to už je čo povedať, pánečku (keďže vieme o akých je reč). Inak, Simon bol iný frajer...
Rímske prázdniny (2003)
Sestrin obľúbený film, podľa mňa dooosť gýč plus mu všeličo chýba, ale za Ungermeierku, Gorda a ségru by sa nejaké tie hviezdičky dali naškrabať, ovšemže záver bol riadny úlet, až tak proti akejkoľvek logike, že aj zaň dám hviezdu.