Recenzie (554)
Stratené dievča (2014)
Ach ty toxický a nefunkční vztahy..Co by si bez nich filmovej a literární průmysl počal. Affleck v roli kokota co nezvládá svůj život ani nálady společně s Pike netypicky v roli absolutní manipulativní čubky fungujou na plátně dobře a zajímavě si to hraje s očekáváním na který straně je pravda (nikde), ale film je vzhledem k tomu co chce odvyprávět zbytečně dlouhej. Je to znát předevšim v druhý půlce která v některých scénách působí dost natahovaně a taky proto, že jsou karty vyložený na stůl docela brzo, celý to ztratí po první hodině dech a zbytek už se hrozně táhne až do celkem prázdnýho finále ala začarovanej kruh... TLDR: Skvělý herecky, ale vedle ostatních Fincherových zářezů je tohle zkrátka nuda..
Baiohazado: Desuairando (2023)
Tvůrci se evidentně mysleli, že když tam budou všechny hlavní postavy z her, nemusí už řešit nic jinýho a především ne scénář. Proč taky že jo, když můžem sledovat hodinu a půl macho hlášek a kotrmelců v hezký grafice ;-)
Je mi zo seba zle (2022)
Narcisova devátá brána. Hlavní postavy jsou tak odporný a tak dobře reflektujou jistou otravnou lidskou vlastnost, že se na to skoro nedá koukat. To je dobrý! Film je to ale tak strašně rádoby intelektuálně a anti-divácky natočenej, až je vlastně úplně prázdnej. Ani horor, ani komedie a vlastně ani to drama jak je tady uvedený (kromě dramatu během rozhodování ala vypnout to-nevypnout to) Nejhezčí části filmu jsou definitivně kozy hlavní postavy a když tatáž postava dostává diss od pejskaře uprostřed rušný ulice. Velice uspokojivá scéna ;-)
Roboti (2005)
Možná je to ptákovina.. ale zábavná ptákovina! I po letech si Roboti drží svojí kvalitu jak v animaci tak v humoru, u kterýho se zasměje jak dítě tak dospělák a doteď zestárli jen minimálně! <3
Asterix a Obelix: Ríša stredu (2023)
Nejlepší hranej Asterix od dob Mise Kleopatra! Herci už se sice komplet obměnili, humor nicméně zůstal zcela v klasickym duchu, zmodernizovanej pro současný publikum, stále ale v mezích normy a bez cringe. Velká sranda a místy i skoro ta slzička ukápla :-)
Slaměný klobouk (1971)
//-Zabít je málo! -Ne! Ovládej se, Emile, je to němá tvář... -Nesmí toho zneužívat. Můj strýc byl dokonce hluchoněmý, ale klobouky nežral. // Odjebalo :-D Neskutečně zábavná dobová taškařice.
Zkažená mládež (2007)
Drama tak dobrý, že už ho nikdy nechci vidět :-D
Ong bak 2: Pomsta (2008)
Po stránce příběhu (kterej tu prakticky neexistuje a slouží jen jako pojítko mezi akcí a ještě větší akcí) tragédie, ale za to ta akce..TA AKCE! Neúprosná, drsná řezanice a totální lahůdka! <3
Teória tigra (2016)
Nejlepší tragikomedie píše sám život. Kdo si nikdy neprošel podobnym toxickym vztahem a nechal se v jeho průběhu radši zavřít na psychinu, jakoby nebyl :-)
Digimon (1999) (seriál)
Co do konzistence a nápaditosti děje je minimálně původní první série lepší než celý Pokemoni, ale i tak je to hrozně tupá lobotomická zábava na kterou se už dneska ani s nostalgickejma brýlema nedá koukat aniž by jednomu nevytekl mozek ušima..