Recenzie (561)
Heavy Trip (2018)
Místo v top10 metalovejch filmů zaručeno! 🤘🖤
Barbar (2022)
Obrovský překvapení a horkej kandidát na horor roku! Bylo fajn vidět Justina Longa hrát po tolika letech v actually dobrym filmu i Skarsgarda v jiný hororový roli než je klaun posedlej dětma...a bacha na spoilery! Bez nich se tahle pecka užije maximálně. <3
She-Hulk: Neuveriteľná právnička (2022) (seriál)
Zbytečně hejtovanej podhodnocenej seriál, kterej doplácí na svojí značnou sit-comovitost a hlavně na momentální obrovskou přehlcenost Marvel seriálama, kraťasama, speciálama a kdovíčímvším možným..To se pak nelze divit, že to fandy v jeden moment začne srát...ALE právě to, že je seroš koncipovanej hodně jako situační komedie, jenom bez umělýho smíchu, je jeho největší plus! Každej díl má v podstatě svůj vlastní děj a jednotlivě jsou díly propojený minimálně, díky čemuž je to skvělá odpočinková záležitost, která je i celkem funny a má tak moc meta finále jak je to jen možný. Navíc Tatiana Maslany je absolutně rozkošná a v hlavní roli vyloženě září! 💚
Free Guy (2021)
Ultimátní hymna každýho "hry hrajícího, streamy sledujícího i geekoviny všeho druhu milujícího,, nerda na světě! <3
Doctor Strange v mnohovesmíre šialenstva (2022)
Pochybnosti, že se Raimi nechá příliš omezit současnou Marvelovskou formulí, absolutně nebyli na místě! Ikdyž tam nějaký kompromisy najisto proběhli, Samík z toho smrdí na sto honů, má to hróómadu zajímavejch nápadů a například jistej masakr celýho superhrdinskýho týmu, je absolutně kulervoucí a rozhodně mimo klasický mantinely. 👁️
Čierny telefón (2021)
Kdyby tahle nudná zkurvenina měla aspoň atmosféru.. kdyby aspoň to...tenhle film ale nemá nic! Neni to napínavý, neni to zábavný, jediná postava, která je jakžtakž snesitelná, umře v prvních deseti minutách a předvídatelný to je tak, až to bolí! Kdyby se vyhlašovala cena o nejzbytečnější film roku 22, tohle by byl horkej kandidát na první místo. 💤
Spider-Man: Bez domova (2021)
🕸️ Spíďův filmovej vrchol a ultimátní fanservis! Až slza ukápla. 🕸️
Železné srdce (2014)
Válka udělá i z tý nejčistší bytosti cynickýho nihilistickýho zmrda...a tohle je parádně "špinavej" a ke konci kapánek přestřelenej důkazní materiál! 💣
Thor: Láska a hrom (2022)
Waititi čapnul za koule svýho "Ragnaroka" (ve vší svojí temnotě a větší serióznosti přecejenom o něco lepší film), narval tam opět naprosto božího záporáka hranýho naprosto božím Kristyánem, udělal všechno ještě mnohem šílenější, over the top a tak nacpaný humorem, že je to skoro až na hraně parodie a na tom stojí i padá většina hodnocení..Sedl/nesedl ten až absurdní humor? SEDL! :-P
Eurotrip (2004)
Kohákova nejzásadnější role francouzkýho sušínky a nejvěrnější zpracování východní Evropy hned po Hostelu..