Recenzie (561)
Kam slunce nechodí... (1971) (TV film)
Matuška existuje a zpívá si při věšení prádla a všechny ženský na plátně se mu chtějí dostat do kudrlinek. Zbytečně roztahaná nudná anekdota, pyšnící se jedině tak brilantím hereckým obsazením a pasážema s Menšíkem a Janžurkou..
Zvony pana Mlácena (1973) (TV film)
Snad v žádnym jinym filmu nedostává Josef Kemr od všech postav takovou bídu :-D Navrch má tenhle film absolutně kouzelný hospodský scény, takže parádička!
40 let s Chalupáři (2015)
Krásnej dokument o krásnym seriálu :-)
Ucho (1970)
Jen hrstka českých filmů má tak kulervoucí atmosféru. Ucho jí rozhodně má a k tomu herecký výkony jak víno. Hodně zajímavej film, kterej by měl aspoň jednou vidět každej, kdo to s českou filmografií myslí vážně!
Partie krásného dragouna (1970)
Topovej Vacátko! Fackovačka Abrháma s Menšíkem je absolutní zlato :-D
Nahá pastýřka (1966)
Příjemně herecky zahraná a komediálníma vsuvkama odlehčená kriminálka. Nic extra, ale pro milovníky starý český archivní filmařiny fajn. :-)
Lásky jednej plavovlásky (1965)
Klasicky po Formanovsku k posrání nudnej film plnej úděsnejch a nesympatickejch postav i herců s výjimkou Šebánka, kterej svym lidskym hraním zachraňuje aspoň těch pár scén ve kterých se objeví..
Homolka a tobolka (1972)
Překvapivě nesračkový pokračování svejch dvou Homo předchůdců, míň řvaní, míň vidlákovskýho chování a víc humoru..proč ne :-)
Stratený svet: Jurský park (1997)
I přes větší příklon k akci, vibe ala King Kong 2005 a trochu podivný finále, hodně solidní a důstojný pokračování se sympaťákem Goldblumem :-)
Jurský park (1993)
I přes svůj rok vzniku, pořád aktuální dinosauří klasika, která ne a ne zestárnout <3