Recenzie (2 339)
Lifesaver (2013)
Nejen pro oživení správných postupů při první pomoci.
Blue Season (2013)
S ohledem na rozpočet a čas na realizaci...
Má ma rád, nemá ma rád (2010)
Otravnější věc plnou blbých scének ze vztahování dvou dětí jsem už dlouho neviděl. A nádavkem všechna ta blbost ze dvou nejapných pohledů, uff. 40%
Kostený tomahawk (2015)
Drsná kovbojka. Neříkám, dějově tu pár věcí k diskuzi je, když ovšem dojde na bourání lidského masa, mozek naráz nedokáže nic moc dalšího zpracovat :-) 80%
Atlantída: Stratená ríša (2001)
"NÁŠ ŽIVOT POKRAČUJE V DARECH, ZANECHANÝCH NAŠIM DĚTEM." Disneyho kreslené dobrodružství, které pomrkává po animé a naštěstí úplně rezignuje na muzikálový koncept (ani jeden otravný song). Není to zlé ani dnes. 70%
Králiček Jojo (2019)
Tak se musí na nácky :-) S humorem... Neuvěřitelně dobří dětští herci. 85%
Malé ženy (2019)
Myslím, že filmovému vyprávění hodně prospívá nelineární způsob narace, co mu prospívá méně, je určitá ambivalence věkového rozpoložení postav (než jsem se trochu zorientoval, nejmladší dívčinu jsem původně považoval za nejstarší). 75%
Holmes a Watson (2018)
No jo no, klasický Ferrell, toho buď milujete nebo nenávidíte :-) Neříkám, nějaká ta improvizační vata tu je, ale hlína jinak slušná, zasmál jsem se. Jako fanda si dovolím mírně nadhodnotit :-) 70%
Kúzelníci (2013)
Povedené především v momentech, které vzdorují klasickým dějovým postupům... A zbytek taky ujde. 65%
Spinners (2014)
Začátek má velice příjemnou atmosféru, prostředí "živých poutačů" je neotřelé, vývoj situace beru, ale je to zbytečně nedotažené.