Recenzie (665)
Absolvent (1967)
Beatles, D. Hoffman a jedinečně vygradovanej závěr !
Absolventka (2009)
Jedna hvězdička za trochu méně vydařilou romantickou komedii + jedna hvězdička za mou oblíbenou A. Bledel :-))
Agent bez mena (2010)
ou ou, v podstatě všechno špatně ...dějově obsolutně neuspořádáný a chaotický, efekty nic moc, kamera sebou hází sem tam, film nemá hlavu ani patu, * za dvojici Austin - Cerra
Ako sa zbaviť priateľov a zostať úplne sám (2008)
Tento filmek sem si vybral hlavně kvůli bohatému hereckému obsazení a nebyl sem vůbec zklamán. S. Pegg je pro tydle role jako stvořenej, Kirsten Dunst zvládá každou roli a člověk by se na ni mohl dívat pořád, Jeff Bridges to má v krvi, M. Fox taky ukázala, že umí promluvit a G. Anderson je jistota. Pohodová a zábávná podívaná.
Ako si vycvičiť draka (2010)
Jasný, stručný, srozumitelný, dějově výmluvný a hezky vizuálně zpracovaný. Divák se nenudí ani munutu - viz délka filmu, která je ideální. Pro děti to musí být užásná podívaná :) Jedna z nejlepších pohádek za poslední dobu.
Ako vykradnúť banku (2007)
Primitivní prokecanej film od začátku do konce a navíc odehrávájící se celej v jedné místnosti:-)) Tak to sem ještě neviděl, ale musím říct, že to mělo něco do sebe a vydržel sem se na to dívat....
Akty X - Film (1998)
Akta X v době své největší slávy a zároveň perfektní tečka za úspěšným seriálem. Po tomdle filmu už to šlo z akty X zkopce.
Akty X: Chcem uveriť (2008)
Od tvůrce Akt X Cartera sem čekal rozhodně víc. Kvalit prvního filmu (1998) to ani zdaleka nedosahuje. Byl sem zklamán. Duchovny a Anderson to zahráli sice skvěle, šlo vidět, že jsou ve svém živlu, ale to samo o sobě samozřejmě nestačí. Ja se nekoukal na starý výborný Akta X, nýbrž jen na dobrej thriller, který neměl téměř žádný prvky mysteriózna, žádný paranormální jevy a nic. A to je přeci přesně to, co se od Akt X očekává a co je proslavilo. O tom, že nějaká ta menší akce a napětí se začali pomalu prosazovat asi až po hodině filmu ani raději nemluvím...
Akty X - Návrat (2016) (séria)
Většina dílů je jen parodie na mysteriózní / Sci-Fi / Thriller. Slabý jako ranní čajíček. Bych i já napsal lepší scénář.
Alica v krajine zázrakov (2010)
Předchozí spojení Burton - Depp se mi líbilo teda určitě víc... tentokrát tomu chyběla šťáva :)