Recenzie (665)
Vincent musí zomrieť (2023)
A sluneční brýle nic ?
Docent - Presso s mliekom (2023) (epizóda)
Spousta skvělých herců v jednom seriálu a nevyužito. Scénář slabý.
Avengers: Nekonečná vojna (2018)
SPOILER: Všechno to dává smysl. Postavy, který již nemají mít žádnou vlastní sólovku přežili, aby dostali více prostoru v A4 a mohli tak zvrátit vše co se stalo, např. vrátit na konci A4 čas pomocí Time Stone k "oživení" všech postav, které budoucí sólovka ještě čeká. Samozřejmě s pomocí jedné z nejmocnějších postav MCU, Captain Marvel bez které by neměli šanci.
Génius (2017) (seriál)
Jedno je jistý. Čas všechno vyřeší.
Justice League (2017)
V dalším dílu by raději měli ubrat na digitalizaci, kterou DC rozhodně nezvládají tak dobře jako Marvel. Minimálně by nemusel být digitálně hlavní záporak. Na vtipných scénách by měli taky zapracovat. Chce to prostě změnu stylu. Animovaný comicsy DC rozhodně překonávají ty hraný.
Zootropolis (2016)
Děj má hlavu i patu, krásně zpracovaný, vtipný, akční, zábavný.
Polda (2016) (seriál)
Dobrý nápad, ale ta realizace bída s nouzí.
Mechanik zabijak 2 (2016)
Pěkný béčko se vším všudy.
Batman vs. Superman: Úsvit spravodlivosti (2016)
Film sklízí některé negativa, který si vůbec nezaslouží. Ano, má svoje mouchy, ale i tak pro všechny fandy comicsu parádní podívaná.
Akty X - Návrat (2016) (séria)
Většina dílů je jen parodie na mysteriózní / Sci-Fi / Thriller. Slabý jako ranní čajíček. Bych i já napsal lepší scénář.