Recenzie (261)
Scratovo dobrodružství (2002)
stejnej úspěch jako u No Time for Nuts..Scrat prostě nezklame
No Time for Nuts (2006)
scrat se vydává nacestu časem.smál jsem se od začátku do konce..
Gopher Broke (2004)
Studio Blur celkem slušně drží krok s Pixar..
Wallace a Gromit: Cesta na Měsíc (1989)
a byl to teda nakonec sejra, co vzali z měsíce?..;-D
Luxo junior (1986)
tak tohle dělali v roce 86..neskutečný..
Bankový kuriér (2008)
tak na začátek musim říct, že jestli je film natočen podle skutečný nebo smyšlený události pro mě nehraje vůbec žádnou roli..uvěřit můžu i fantasy a vim, že se to nestalo....každopádně The Bank Job mně moc nezaujal..možná to bylo právě kvůli Jasonu Stathamovi, kterej, a někteří mi prominou, je mi krajně nesympatickej..
Flora (1989)
opravdu typický příklad práce Jana Švankmajera, který spočívá v rozkladu všemožnejch věcí, na čemž se dá dobře demonstrovat jejich nestálost pokud se vytrtí veškerá péče..
Jedlo (1992)
Jan Švankmajer je člověk se kterym bych na jídlo nešel, prt kdybych věděl, co se mu při tom honí v hlavě...jelikož už interpretovali jiní, tak nemá cenu dál rozvádět stotožňuju se s komentářem dzej dzej /edit:akorát u večeře je hezky vidět, jak pro někoho může být příprava jídla mnohem důležitější než jídlo samotné a pak už je mu úplně jedno, co vlastně jí...
Jumping (1984)
úžasná kratičká věc, která skákáním zavede až na pokraj skázy..když chce lidstvo skákat výš a výš(nikdy se nespokojíme se skákáním přes stromy)..kam to až vede..moje interpretace :-D