Recenzie (222)
Pomoc (1965)
Pokud to mám srovnávat například s Magical Mystery Tour, tak je to trošku rozdílné a lepší. Hlavně v tom, že tento film má děj. Smál jsem se jen při hláškách "- Boys, are you buzzing/bussing? - No, thanks, I've got the car" a "- You shall have fun, yes? - No thanks, I'm rhythm guitar and mouth organ." Věc, která se mi velmi líbila, byly separované pokoje členů kapely, obzvlášť Johnova postel a Georgeův trávník. Minu-li poměrně hvězdné obsazení, pak již tam není nic. 45%
Magical Mystery Tour (1967) (TV film)
Na tomhle filmu se mi líbily kostýmy, The Beatles a jejich hudba, asi tři vtipné kratičké scény a pitomá a prapodivná scéna s kouzelníky. Udělám z toho 30%
Žltá ponorka (1968)
"Pepperland! A bit salty around the edges." Myslel jsem si, že od A Hard Day's Night už nic dobrého s The Beatles natočeno nebylo. Yellow Submarine je ale krásně pestrý film na psychadelickou fantazii a zachycuje taky písně z nejslavnější éry The Beatles. Místy jsou sice slabé chvilky, pravda (který film je nemá), ale minimálně první dvě třetiny jsem se bavil neustále. 75%
Amazonky na Měsíci (1987)
Nevím. Čekal jsem trošku lacinější snímek, než byl The Kentucky Fried Movie, ale tohle nebyl ani takový typický ZAZ styl ani montypythonovský. První polovina mne poměrně bavila, ale u druhé už jsem se dost nudil. 40%
Okouzlený (1967)
Od chvíle, kdy přišel Cook, začal jsem se bavit. Pak následovalo pár nic moc scén, ale když pak začal Cook zpívat tu divnou skladbu, nemohl jsem se přestat smát (bůh ví proč). A pak už jsem se jen smál. Rozhodně to stojí za to a pobaví se snad i ti, kterým přijde anglický humor suchý. 90%
Bobovy burgery - Série 1 (2011) (séria)
Všechny díly měly dobrý nápad (sice se točí všechny kolem restaurace, ale to k tomuto seriálu rozhodně patří), dobrý humor a byla fakt sranda slyšet všechny postavy mluvit chlapsky, i když na to nevypadají. Všechny díly až na první a poslední. Tam převažoval toaletní, trapný humor. 75%
The Beatles: Blue Jay Way (1967) (hudobný videoklip)
Pokud je ta verze klipu, jež se objevila v Magical Mystery Tour, tak je to opravdu silně divné až někdy tupostí směšné (ale písnička je to pěkná).
Bunny a býk (2009)
Moc se mi líbilo zpracování. Humor sice dost mightybooshácky šílený (což mi tedy vůbec nevadí) ale čas u tohoto filmu běžel jako o závod a příjemně. Musím říct, že jsem čekal něco daleko horšího. (A nejenže se tam objeví herci hrající hlavní postavy Mighty Boosh, ale i Howardův dvojník) 75%
Bobovy burgery (2011) (seriál)
Nevím jestli je to hlasy Schaalové a Mirmana, ale humorem mi seriál dost připomíná Flight of the Conchords. Každopádně jsem se velice bavil, i přesto, že jde zase o hospodu jako v posledních seriích Plebs nebo v Beavis & Butthead. 80%
Purple and Brown (2006) (seriál)
Kdo zná Webberovy další animační kraťasy (např. Bench), ví, že tohle je opravdu slabý odvar. Ale koukat se na to dá a pravděpodobně se i zasmějete. 75%