Recenzie (222)
Family Guy Presents: Stewie Griffin - The Untold Story (2005) (video kompilácia)
Jsem rád, že udělali i celovečerní film. Je to sice parodie na 40 let panic, ale co. VIdět film o Stewieho budoucnosti by chtěl každý. Za mě 90%
Beavis a Butt-Head (1993) (seriál)
Huh huh, Heh heh. Hey, Beavis, let's get some nachos. Jo, pobaví, ale své mouchy to má. Každopádně já nemohu nic vytknout částmi stupidnímu humoru, ale hlavně geniálnímu dabingu. Opravdu se zasmějete u Pipe of Doom a Pregnant Pause, jež působí na diváky s vervou o pozornost a humorem se nešětří. Vadí mně jen ten stupidní a někdy suchý a opakující se humor. Za mě 75%
Beavis a Butt-Head dobýjajú Ameriku (1996)
Celkem mne překvapilo, jak si Mike Judge poradil s přechodu pětiminutových epizod do celovečeráku. Je to jiné, to vskutku, ale kouzlo, zápletku, děj, humor a Beavise & Butt-Heada to má, takže je to super. Za mě 91%
Zohan: Krycie meno Kaderník (2008)
Otrávila mne ta spousta toaletního humoru. Ano, ovšem, jsou zde scénky, nad kterými se zasmějete, ale pak jsou tu také scénky, nad kterými kroutíte hlavou nebo už už máte chuť film vypnout. Nemám co dodat. Trochu kopie Austina Powerse. Za mě 50%
Špionátor (1997)
Ušlo to. To je zhola jediná věta hodna tomuto filmu. Některé scény byly dost trapné a některé až moc dlouhé s opakovaným humorem. Toaletní humor nechyběl a to mi vadilo. Čekal jsem něco víc, ale tím, že nechyběli Beavis & Butt-Head musím hodnotit více než dvě hvězdičky. Scéna s Austinem na veřejných záchodech, když ho chce Zloduchův vrah uškrtit se mi líbila nejvíc z celého filmu a utvořil jsem si tím mínění, že se podívám minimálně na druhý díl. Za mě 73%
Žádné zprávy v devět (1979) (seriál)
Některé skeče si budu pamatovat opravdu hodně dlouho. Jsou šílené, ale rozhodně také tím zábavné. Viděl jsem obě DVD výtahu z toho nejlepšího a dost jsem se zasmál. Za mne 90%
Monty Python v Hollywoodu (1982) (divadelný záznam)
Ze skečů Cirkusu bych vybral jinak, ale herectví Pythonů se nedá vůbec nic vytknout. 90%
Monty Python a Svätý Grál (1975)
"She truned me into a newt! I got better." Jeden z mých oblíbených filmů. Opravdu jsem váhal, jestli ho nemám umístit na 1. místo Monty Pythonovských filmů tento nebo Life of Brian. Myslím, že je to podstata všech sketch-filmů a nejen těch. 100%
Život Briana (1979)
Podle mě je tenhle film jediný z MontyPythonovských, ve kterém jsou sketche naprosto a důkladně zapracované do děje filmu. FIlm se mi z MontyPythonovských taky nejvíc líbil a myslím si, že nejsem jediný. 100%
A teraz o niečom úplne inom (1971)
Akting v Létajícím Cirkusu je jim prostě povedl více. 90%