Recenzie (105)
Kráľovná prekliatych (2002)
Slušná upíří vybíjená se sympatickým hlavním hrdinou a mimořádně povedeným soundtrackem, což je taky asi jediné proč se mi snímek libil i přes svoji naivitu.
Animatrix: Poslední let Osirise (2003)
Spiš jen ukázka nabušené technoligie, nežli férový díl této jinak výtečné sbírky anime.
Equilibrium (2002)
Výborně namixovaná akce ve stylu Matrix s několi zajímavýmy momenty a nápady (Gun-Kata). Je tu sice značná podobnost s Matrixem a proměnou hlavního hrdiny, ale snímek je zaměřen hlavně na příběh a jeho vývoj a akční scény jsou tu jen jako kulisa než jako hlavní "lákadlo".
Barbar Conan (1982)
Jeden z nejlepších fantasy filmů vůbec. Potemělá atmosféra se silným příběhem, špičkové herecké obsazení a skvostná a burcující hudba.
Banditi (2001)
Průměrná akční komedie se skvělým obsazením, milostným trojúhelníkem a zábavným zakončením. Nic víc, nic mín.
Bad Taste - Vesmírní kanibalové (1987)
Jak se říká za málo peněz hodně muziky, aneb jedna z prvotin mistra masek a hlavně neskutečně bizardního černého humoru.
B. Monkey (1998)
Pohádka o polepšeném kriminálníkovi či zde spíš "kriminálnici" je už celkem otřepané téma, ale to neznamená že s divokou kočkou Asiou Argento budete nudit.
Červený drak (2002)
Sice se tu jen vaří z vody, ale je to zatraceně dobrá šlichta hlavně díky skvělé atmosféře a hereckou sešlostí. Kořením je obvzláště démonický Fieness a skvělá Emily Watson, která snad neumí zahrát špatně ani kdyby se snažila.
Buzíci (1974)
Komicky drzý a lehce šokující snímek s kamerou jako utrženou od řetezu řadí tento téměř třicet let starý klenot mezi legendy. Snímek ve své době musel svým kontroverzním obsahem způsobit nejeden skandálek.
Simone (2002)
Když této sci-fi komedii odpustím pár "úletů" musím přiznat že jsem se opravdu výborně bavil. Ačkoliv jsem od režiséra výtečné Gattacy čekal něco trochu jiného, zklamaný v žádnem případě nejsem ba naopak.