Recenzie (105)
Hranice ovládania (2009)
Na oko včetně Paz sice pěkné, ale jinak nuda k posrání.
Misfits: Zmetci (2009) (seriál)
Hodnotím za první 2 řady. Po odchodu Roberta Sheehana nemám chuť sledovat další díly, jelikož právě díky neskutečně zábavně napsané postavě Nathana a ještě zábavnějšímu a bezkonkurenčnímu ztvárnění Sheehanem jsem se každý díl královsky bavil a vlastně ostatní postavy ani moc nevnímal.
Sinister (2012)
Na parádně padnoucí hudbě a zvucích vystavěná lekačka s tíživou atmosférou se slabším leč originálním finále.
Avatar (2009)
Promyšlený, vypiplaný, pohádkově audio-vizuální orgasmus na entou.
Velmi křehké vztahy (2007) (seriál)
Vékávečka jsou jako nekonečný pornofilm bez sexu.
Boku no kanodžo wa saibógu (2008)
Sice je to pořád to samé jako u předchozích Kwakových filmů, ale hvezdička navíc za slušivý sci-fi kabátek a další hvězdička za Haruku Ayase. Kam sakra na ty ženský chodí....
Noir (2001) (seriál)
Absence krve (Že by gumové projektily?) a desivě nudné znova-opakovaní flashbacků hlavních představitelek v každém díle bohužel sráží výsledné hodnocení. Vše ostatní v NOIR klape na jedničku s hvězdičkou, včetně zajímavě gradujícího příběhu a skvěle padnoucí hudby.
Ošklivka Katka (2008) (seriál)
Další tupá výplň pro bezmozky mezi reklamou a televizními novinami.
Votrelci vs. Predátor 2 (2007)
Film bez šmrncu, bez herců, bez režie. S příšerným střihem a tupou story. Kdybych neměl slabost pro téma vetřelec/predátor, okamžite hodnotím jako odpad. Škoda že taková úžasná látka jako je vetřelec s predátorem už podruhé vyhořela, protože se dostala do spárů bandě amatérů.
Mr. GS (2008) (relácia)
Omylem jsem na tento pořad narazil a nestačil jsem se divit. Ale co jiného by se dalo čekat na nově a navíc od dvou prostoduchých idiotů jako je Genzer a Suchánek.