Recenzie (105)
Noc v Roxbury (1998)
Nehorázně trapný pokus o film. Pokud jste videli klip s Jimem Carrym nemá cenu koukat na celý film. Vše podstatné je v klipu a jeho největší plus je že má jen pár minut.
Ghost Dog - Cesta samuraja (1999)
Výtečná černá komedie která nestále překvapuje lacinými detaily. Za zmínku stojí skvělá atmosféra stylu "klid před bouří" a zvuková kulisa.
Pupendo (2003)
Ze začátku se mi Pupendo nelíbilo, kostra filmu a mnoho detailů mi silně připomínaly Pelíšky. Zábava však nakonec vyhrála o čemž mě přesvědčili vybroušené dialogy a nezapomenutelné postavy Duška, Polívky a Pavla Lišky.
Dedičstvo alebo Kurvahošigutntag (1992)
Nejen pan Polívka tu dokazuje že je to "pan" herec a svým výkonem o tom musí přesvědčit i ty největší ignoranty.
Xena (1995) (seriál)
Jako sitcom docela zábavné, jako fantasy naprosto směšné.
Rýchlo a zbesilo (2001)
Pro milovníky motorismu nutnost, pro nás ostatní celkem nudná porce akce bez jakýchkoliv zajímavých momentů.
Jednoducho sexi (2002)
Tak tohle už je vážně krize, ani nevim co jak bych takovej odpad okomentoval. Škoda slov.
Mocní hviezdni jazdci (1995)
Dokoukat takový skvost je doslova kumšt a dodnes nechápu, že jsem to vydržel! Myslím že na počest tohoto dílka by měla vzniknout nová kategorie filmů. Béčka už máme takže Power Rangers je jednoznačne "Céčko"
Policajti z předměstí (1999) (seriál)
Groteskní, místy doslova až "debilní" humor určený tak pro pětileté dětičky které si seriál bohužel nevychtnají, protože je vysílán až po večerníčku. Tak pro koho je to pane Olmere určené? Má to snad být pořad věnovaný pro obyvatelé všecmožných ústavů pro mentálně zaostalé? Pokud ano, jak vám mohla TV Nova dovolit vysílání, když pan Železný jasně vypoveděl, že jeho televize nebude vysílat pořady určené pro minoritní skupiny? Ha!
Nováci (1995) (seriál)
Koncetrovaná síla blbosti a nováctví mě už dohání k šílenství!