Recenzie (105)
Dallas (1978) (seriál)
Když porovnám dnešní americké seriály a sit-comy, s nostalgií vzpomínám na tenhle seriál jehož některé díly byli doslova perlami a dnešní konkurenci strčí do kapsy.
Tele Tele (2000) (relácia)
Nova a banda rádoby bavičů? Pirátské vysílání? Neskutečně trapné vtipy a gagy co nemají daleko k Petru Rychlému a jeho humoru pro "masy". Jen občas se pro diváky (ty dva) naskytne solidnější důvod k rozesmátí. Bída, bída, bída.
Škaredá Betty (2000) (seriál)
Sice jsem neviděl seriál celý (nejsem blázen), ale z nedostatku silných omamných látek jsem nedokoukal ani jediný díl do konce. Přítomnost blbosti je zde totiž v takové míře, že pomyslný kýbl mé trpělivosti přetekl do stavu, před kterým by se neplecha z "Hrnečku vař" mohl jít schovat.
Údolie tieňov (2002)
Jestli jste viděli dnes už klasiky o Vietnamu jako Četa, Olověná vesta, Apokalypsa či Hamburger Hill, nejztrácejte s tímhle rodiným filmem čas.
Princezná Mononoke (1997)
Nádherné animace, úžasná hudba, skvělý příběh a hlavně neopakovatelná atmosféra. Ale pozor, tohle není americký velkofim ale kus japonského génia v animovaném filmu. 6 hvězdiček :)
Gattaca (1997)
Stejně jako u Dvanácti opic ani zde nenaleznete žádné dechberoucí triky, ale budete se výborně bavit především díky hereckým výkonům a špičkovému scénáři. Po dlouhé době je na světe zase jedna sci-fi která si zaslouží vaší pozornost.
Braindead - Živí mŕtvi (1992)
Nejkrvavější černá komedie všech dob.Závěr se sekačkou je opravdu nejbrutálněji zpracovaný masakr co jsem viděl.
Armageddon (1998)
Když při sledování vypnete mozek, budete se docela dobře bavit a přenesete se i přes tu hromadu nesmylů, kýčů a klasických filmových klišé :)
Titan A.E. (2000)
Skvělá odpočinková záležitost, solidní scénář a animace. Bohužel některé podstatné detaily tu byly odfláknuty, jinak by bylo hodnocení mnohem větší.
Esmeralda (1997) (seriál)
Pche.