Recenzie (442)
District 9 (2009)
a to je jako všechno?
Malé oslavy (2008)
Typicky nudná československá břečka o dvojici přestárlých senilních kráv snažících se chlastem a šoustáním, kde se jen dá, bojovat s přibývajícími lety a jedné malé děvce, která je shodou okolností dcerou jedné z nich.
Stan Helsing: Šialená jazda (2009)
WTF??!
Bathory (2008)
Dvě hvězdy za Annu Friel, o jeden stupeň dolu za její velmi mizerný dabing.
Zlo přichází (1983)
Velmi příjemný překvapení a velmi dospělá disneyovka i navdory skutečnosti, že hlavní postavy jsou děti. S tím,že fascinující scéna konfrontace Jasona Robardse a Jonathana Pryce by zasluhovala i mnohem víc než plný počet.
Zem - história jednej cesty (2009)
Vizuálně podmanivá agitka, která sice lehce trpí až příliš rozsáhlou stopáží, ale na druhou stranu tento mírný nedostatek spolehlivě vyvažuje vlastní provedení, hypnotický komentář Glen Closeové a i solidní Amarova hudba.
Star Trek (2009)
ok, nic extra. do nejlepších star treků má velmi daleko, dá-li se vůbec považovat ještě za star trek.
Príbehy na dobrú noc (2008)
Adam Sandler to s propagací rodinných hodnot tentokrát už skutečně trochu přehnal.
Podivný prípad Benjamina Buttona (2008)
Vykalkulovaná nuda zabalená do vizuálně atraktivního hávu a navrch jedna vynikající montáž, která ale celej film na hranici 4* neudrží.
Ako sa zbaviť priateľov a zostať úplne sám (2008)
Celkem slušná vykradačka Devil Wears Prada s pizdou z Transshit, jejíž hereckej rejstřík medvídka pú už začíná bejt celkem napováženou.