Recenzie (443)
G.I. Jane (1997)
Ridley, co se ti to stalo???
Prízraky (1996)
Co čekat od Jacksona jiného, než totální béčko? Tentokrát mu to však vyšlo a kupodivu to je občas i docela zábavné, ale žádný zázrak se jako tradičně nekoná...
Utečenec (1993)
Klasika, která na pár let velmi oživila Fordovu zkomírající kariéru.
Do naha! (1997)
Extrémní nuda... tohle snad může bavit jenom nějaký domácí puťky...
Francúzsky bozk (1995)
Slabota, slabota, slabota... snažící se působit vtipně a výsledek působí mnohem víc než to křečovitě.
Na titulnej stránke (1974)
Billy, jak tys to dělal?
Zachráňte Willyho 2 (1995)
Nebylo toho poprvé už dost?
Zakázaná planéta (1956)
Klasika, klasika, klasika.... Ale rozhodně by si zasloužila podstatně technicky propracovanější remake, jinak skutečně není naprosto, co vytknout..
Mucha II (1989)
Mouchu jsem viděl a nepotřebuju vidět to samý znova v podstatně horší kabátě... Moucha 2 nepřináší nic nového, akorát až téměř otrocky kopíruje první díl...
Hra snov (1999)
Od tvůrce takového brilantního snímku, jako byl jeho přechozí jednoduchý plán jsem tedy čekal víc, mnohem víc....