Recenzie (2 568)
Reminiscence (2021)
Zajímavá, leč nepříliš povedená depresivní detektivka s trochou sci-fi i trochou romantiky, za Jackmana a konec dám o hvězdu víc, ale první hodina je zmar...40%
Šéf (2014)
Jako drama to docela funguje, ale jako komedie je to propadák, nevtipné, nudné v zásadě jen o jídle (uznávám, že dost z toho bych si dal)... A dít se začne teprve něco, až má to pojízdné bistro, do té doby je to jen reklama na Twitter... Camea hvězd to moc nezachránila...40%
Gólman (2019)
Zajímavý životopisný film o brankáři Terrym Sawchukovi, myslím, že z toho ale šlo vytřískat víc. Není to špatné, hlavně pasáže, které se netýkají hokeje, ale mnohdy to působí jako dokudrama díky rozhovorům a tento žánr nemám rád. Navíc je toho ve filmu až nezvykle moc, a scénář sází na znalost, když ne přímo Terryho, tak alespoň NHL. Na druhou stranu to zachraŇují dobří herci a celkem kvalitní réžie...70% (zajímavostí je, že Mark a Georgina jsou manželé i ve skutečnosti)
CODA (2021)
Neskutečně geniální a dokonalý film... Je to romantické, je to dojemné, má to skvělé písničky, zcela neznámé, ovšem o to geniálnější herecké obsazení. Film, ve kterém funguje úplně všechno, od silného příběhu, přes humor, réžii, až po krásné záběry na moři. Film o rodině, o lásce, o životě. Rozhodně nejpříjemnější překvapení za hodně dlouhou dobu, i když, jsem čekal už podle popisků, že to bude dobré, ale že až tak, to tedy opravdu ne... Neslyšící rodina a časté ztlumení zvuku, abychom se lépe vžili do jejich postižení a písnička na příjímačkách, kde Ruby zpívá i znakuje písničku mě totálně dostala...100%
Karbon (2017)
Jako já nevím, mně se to nelíbilo, nudil jsem se, raděj jsem si surfoval na mobilu... Konec to trošku zachránil, ale pro mě zbytečný film, bez atmosféry, bez inovativního děje, docela je navíc poznat, že je to podle skutečných událostí, protože takový nesmysl bych nevymyslel, hodně přeceňovaný film...30%
Ako zbaliť milionára (2019)
Není to zas úplná katastrofa, sice je to kopie Krásné pokojské, ale Ala má na výběr z více chlapů - no a nakonec si stejně vybere toho u kterého se to čekalo, mohlo to skončit jinak, bylo by to mnohem zajímavější.. No jo, ale i tak je to docela romantické, takže to úplně nepotopím a dám za tři...50%
Tolkien (2019)
Ze začátku to vypadá, že to bude pěkná nuda. ono to nakonec trošku nudné je, asi proto, že jsem příběh J.R.R. Tolkiena celkem znal... ALe nakonec je z toho celkem povedený životopisný film jednoho z nejlepších spisovatelů a autora mých oblíbených Pána prstenů a Hobita. Přemýšlím, jestli mám raději filmy, nebo knížky - no asi obojí, jsou to prostě klasická díla a jednoznačně nejlepší fantasy, kam se hrabe Zaklínač...80%
Rádioaktivita (2019)
Taky jsem polák, takže mě to hodně zaujalo. Ano má to hluchá místa, ano nemusí se to líbit každému, ale má to mimořádně silný příběh a ty prostřihy do budoucnosti jsou skvělé, i když někdy tedy dost drsné... Určitě jeden z nejlepších životopisných filmů posledních let...90%
Králik Peter na úteku (2021)
Možná to není tak dobré jako jednička, ale já se rozhodně pobavil a zasmál! Králíček Petr je prostě fajn rodinná komedie...90%
Jerry Maguire (1996)
Trošku přeceňovaný film, není to úplně špatné, ale klidně mohla první hodina zmizet a nic by se nestalo. Něco dít se totiž začíná až ke konci, kdy je z toho solidní romantická komedie, i když moc se nenasmějeme. Nejzajímavější na filmu je asi fakt, kolika hercům pomohl ke skvělým kariérám, pro mě jinam spíší lehký podprůměr...50%