Recenzie (39)
Cesta vzhůru (2000) (seriál)
Není to špatně udělané....navíc tam hrají docela fajn lidi....dobrá zábava, když nemáte co dělat (což se u mě stane dost málo kdy...)
Horúce strely (1991)
proste paráda....mám z toho vždycky bolesti břicha od namoženejch břišních svalů...kdo nevidel měl by to pekně rychle napravit...pro mě to je nejlepší parodie spolu s Připoutejte se prosím...:)
Hore nohami (2001)
Docela jsem se pobavila...je to něco kolem tří....když je vám smutno, tak vám rozesměje....
Starsky a Hutch (2004)
Pro mě velké překvapení..nakonec neskutečně vtipné dílko:)
Niečo na tej Mary je (1998)
Vcelku slušná komedie na dlouhé zimní večery....navíc je to v podstatě o mně....dala bych klidně i čtyři....
Road Trip (2000)
Stravitelná komedie plná slušných scén a nezapomenutelných hlášek...
Nepobozkaná (1999)
Docela zábavná komedie.
Všichni královi muži (1949)
Zákusilí politiky, co dodat...korupce, manipulace, boj o moc...vše ve své nejhorší podobě. Prostě úžasný film.
Poloviční šance (1998)
Dobrá zábava a skvělá kombinace Belmonda a Delona, která se skvěle doplňuje...navíc Vanessa Paradis dodává trochu toho mládí....jestě ve spojení s ruskou mafií....skvělý koktejl....navíc kdo má doma muniční sklad a sbírku skutečných závodních aut...?...nevíte, tak se podívejte:)
Starší brat (2001) (TV film)
Ty čtyři hvězdičky dostává tohle dílko za herecké umění Jeana-Paula Belmonda...mám ho prostě ráda, i když pohled na něj je pro mě velmi smutný..Jinak jde o celkem slušný film, ale přece jen se mi více líbil první díl, kde Ferchaux ukazuje jak moc jsou jeho prsty dlouhé. Ve druhém díle, který se odehrává možná v Africe, dojde k úplné Mikově proměne v člověka bez veškerých zábran. Ukazuje, jaká je skutečná moc peněz...