Recenzie (73)
Incantation (2022)
Mně se to líbilo, a to na horory koukám pořád. Nenechte se odradit stopáží, ani nízkým hodnocením.
Čierny telefón (2021)
Začátek dobrý, horor to není ani náhodou. Ale možná jsem to jen nepochopila...
Sunshine (2007)
Skvělé, dívám se opakovaně.
Včela na mušce (2022) (seriál)
R. Atkinson ve formě, nicméně nejvíc mě pobavil 1. díl. Ale zhlédnuto na jeden zátah. Spokojenost.
Turínsky kôň (2011)
Nádherná kamera, exteriér, vichřice. Zmar, zima (asi), kouřící brambory. Líbilo se mi to, mělo to atmosféru, ale bylo to dlouhé a pointu jsem prostě nepochopila.
Saturnin (1994)
Kniha výborná, film o poznání méně. Snaha se cení, ale to je asi tak všechno. Ani O. Vízner to nezachránil.
„Čtyři vraždy stačí, drahoušku“ (1970)
Klasika, co dodat. Baví stále, i po 51 letech.
Záhada Ďatlovovy výpravy (2020)
Velice zajímavé, pěkně natočené, neznámé (aspoň mně) záběry, ne nemožné, ne moc fantastické... Prostě výborný dokument, stojí za vidění.
Morke (2005)
Vynikající! Vynikající herecké výkony, severská krajina, prostě paráda! Doporučuji.
Posledný výstrel (2021)
Po 20.minutách bych to vypnula, manžel se chtěl dívat... Nudné. Kluka mi líto nebylo, to spíš L. Neesona ;-) Zbytečný film.