Recenzie (73)
The Bad Shepherd (2024)
Zvláštní, ale dobré. Podobenství o tom, že jsme všichni na prachy ;-)
Metóda Markovič: Hojer (2024) (seriál)
Neuvěřitelně silné, skvělé, úžasné a dokonalé! :-) Pánové Lněnička, Uhlík a Kotek nominace na Oscary! O čs. sériových sexuálních vrazích mám myslím načteno dost a dost - knihy Viktorína Šulce perfektní! - takže snad můžu seriál ocenit coby "znalec".
Prišla v noci (2023)
Výborné!!! Viděno (zatím) 2x. Mám husí kůži z toho, že se to mohlo stát i mně :-D
Sleep (2023)
Výborná věc, od začátku do konce. No - konec možná slabší, ale nenudila jsem se.
Expendables 4 (2023)
Předchozí filmy jsem neviděla - doplním si vzdělání - tohle se mi líbilo. Sly má teda chlapskej hlas... ;-) Jen filmové triky mi přišly jako za doby Cesty do pravěku...
Nikto ťa nezachráni (2023)
Čekala jsem na titulky - nakonec se ukázaly zbytečné :-D Film nuda.
65 (2023)
Vizuálně pěkné, jinak předvídatelná klasika, slzy, emoce a pochopitelně happy end!
M3GAN (2022)
Víc jsem se smála, než bála a ten konec "ala Terminátor" byl vyloženě komediální...
The Twin (2022)
Velice zajímavé, výborně zahrané, nenudila jsem se ani minutu. Moje krevní skupina.
Sirota: Prvá vražda (2022)
Nesympatická "Esther", ale ještě mnohem nesympatičtější rodina. A paní vypadala jako Monika Babišová :-D 3 hvězdy s odřenýma ušima. Ale nenudila jsem se.