Recenzie (129)
Klub bitkárov (1999)
And then?
Dobrý ročník (2006)
Výborná hudba, dobří herci.
Transformers (2007)
Za ty efekty (i když jich občas bylo až moc). Roboti byli docela realističtí. Příběh mě nebral a herci snad naschvál hráli otřesně. Vtipné scény se u mě míjely s účinkem. K tomu ty "chytré" hlášky viz závěrečný monolog toho jak jsem zapomněl jeho jméno. A proč je to tak dlouhý?? Dyť děti takovou dobu u obrazovky většinou nevydržej! Ty voe už se těšim na druhej díl!
Santa je úchyl! (2003)
Docela netradiční komedie plná super hlášek v podání dobře hrajícího Thorntona a dalších.
Zúfalé manželky (2004) (seriál)
Zajímavá hudba a vizuální zpracování (takové živé barvy...). Jinak mi ale tento seriál nic moc neříká. Sem tam je nějaký díl lepší, ale většina dílů nic moc.
Malí podnikatelia (2000)
Asi je to určeno pro menší děti než jsem já. Neviděl jsem na tom víc než tu trapnost.
Batman začína (2005)
Trochu jiný Batman než ten původní Burtonův, ale kvalitativně na stejné úrovni. Houstnoucí atmosféra, hudba padne jako ulitá, skvělí herci a k tomu zajímavý příběh. Plus samozřejmě výborné vizuální zpracovaní (to je tak nějak samozřejmost). Pravdou je, že záporák se nevyrovnal svým předchůdcům z Burtonových filmů, i když byl Neesnem zahraný skvěle. Také mě mile překvapil Bale, od kterého jsem vskutku moc nečekal. Celkově tedy opravdu velmi dobrý komiksák..
James Bond: Casino Royale (2006)
Daniel Craig je sexy a my ho máme rádi!! A to auto! Nejlepší je ale Eva Green - nejlepší Bondgirl za poslední rok!!!
Spider-Man 2 (2004)
Velmi srovnatelné s prvním dílem - řekl bych kvalitativně na stejné úrovni. Zde se mi více libíla záporná postava.
Mŕtva nevesta Tima Burtona (2005)
Vynikající animace a hudba. Příběh nemá chybu. Každá sekunda dýchá neuvěřitelnou atmosférou a k tomu kombinace hororvých prvnků se skvělým vtipem. Druhé shlédnutí mě bavilo více než první - všiml jsem si detailů, které mi poprvé unikly (a tyto detaily dělají z tohoto filmu něco výjměčného).