Posledné recenzie (11)
Max Q: Núdzové pristátie (1998) (TV film)
Vedeli ste ze v NASA pracuju sami babraci ktori pokazia kazdy rutinny let, a nedokazu zachranit posadku? Este ze je tu kapitan, spravny chlapik z moralnymi zasadami, ktori z raketoplanom pristane na dvojprudovej ceste.
Ja, robot (2004)
Asi najlepsi akcny blockbuster leta. Nieco medzi Terminator 2 a Minority Report. Skvele efekty ,cool hlaskujuci Will Smith a fesna "Spooner girl" uplne zatienia fakt, ze scenar za vela nestoji, ci uz su to stokrat videne postavy alebo tuctova zaverecna pointa kde je nakoniec "vsetko inac nez sa zda", a naviac pri podrobnejsom pohlade porusuje Assimovove zakony. Ale inak odviedol Proyas velmi dobru pracu
Moja ľavá noha (1989)
Genialny -taky je vykon Daniela Day Lewisa v tomto filme. On asi ani nieje clovek. Zbytok filmu bohuzial tak dobry nieje.