Posledné recenzie (143)
Debbina 8 (2018)
Hvězdně obsazené, dobře zahrané, nenáročné, vizuálně zajímavé a chvílemi i vtipné. Divákovu pozornost netýrající pohodovka, která nemá větší ambice než bavit. Holky to všechny zvládly skvěle. Samozřejmě že se nabízí srovnání s Dannyho parťáky, kde byly postavy propracovanější a mělo to tak nějak větší šmrnc, ovšem Debbie a její parťačky nejsou nijak výrazně horší... :)
Podfukárky (2019)
Není to úplná pecka, ale rozhodně neurazí. Celý film táhnou hlavní představitelky, které jsou bezesporu charismatické, každá svým způsobem. Na nich to stojí a běží, krásné exteriéry, příjemná kamera. Scénář je jak na houpačce, chvílemi fajn a chvílemi se skřípěním zubů balancující na ještě snesitelné hranici trapnosti. Nicméně je to nenáročná popcornovka... :) Fanouškům obou dam se jistě maximálně zamlouvá.
Nemé tajomstvá (2023)
Emocionálně náročné téma sebevědomě scénáristicky zpracováno bez zbytečného patosu a citového vydírání diváka. V záplavě produkovaných českých sraček tento snímek zcela vyčnívá. Herci hráli jako o život, scénář neměl žádná hluchá místa, postavy zaznamenaly postupný vývoj a divák se neměl šanci nudit, protože děj nebyl předvídatelně přímočarý. Škodolibá radost, že kriminalisté neměli proti 3 inteligentním ženským se sladěnou motivací žádnou šanci. Doporučuju a tleskám.