Recenzie (21)
Posledné preteky (2022)
Tragický,dojemný a skvěle natočený film.
Metóda Markovič: Hojer (2024) (seriál)
Není třeba se tady vykecávat. Jednoduše krásná práce.
Ateliér smrti (2023)
Jak to popsat..." Kolik višní tolik třešní."
Bod obnovy (2023)
Zbytečně komplikované.Dialogy nenechají člověka si užít samotný příběh.Méně je někdy více.
Invalid (2023)
Výborné. Takový slovenský "Podfu(c)k".
Odcházení (2011)
30 min. Více jsem nedokázal se dívat
Grand Prix (2022)
Ale joo,dobrý.A dobrý je za 3.
ONEMANSHOW: The Movie (2023)
Ptákovina.
Piargy (2022)
Po dlouhe době někdo natočil film z kterého je cítit umění.
UFO (2018)
Nenadchlo,neurazilo. Počítali a počítali...až se nic nestalo.