Recenzie (394)
1923 - Vojna sa vrátila domov (2023) (epizóda)
Hail to the King.
Prípady 1. oddelenia - Season 3 (2022) (séria)
Kozák: Legacy
Tohle bude bolet - Epizoda 5 (2022) (epizóda)
Bez legrace jedna z nejlepších epizod televizního seriálu, jakou jsem kdy viděl. Ten koktejl deprese a humoru bych si nechal zavádět nitrožilně.
Volavka - Jakže se jmenuje? (2022) (epizóda)
Čirá dialogová symfonie.
Čierny telefón (2021)
Je příjemný sledovat mainstream horor bez loutek, strašidelnejch domů, flashbacků ze života hlavního záporáka a debilně otevřenýho konce pro dvě pokračování a kilo spinoffů. Horor je to light, nápad je fajn (credits to Joe Hill), atmosféra dokonce jako z partesu.
Komisár Bäckström - Season 1 (2020) (séria)
Bergqvist je dobrej Backstrom. Narozdíl od americkýho failu má v sobě kus sympatie a líp odpovídá Perssonově knižní předloze. Zemřít dvakrát je navíc jedna z těch slabších předloh. Jsem velmi zvědavej na to, jak si autoři v dalších řadách poradí s těmi lepšími.
Bosch: Odkaz - Série 1 (2022) (séria)
Co má bejt, že to není spinoff, ale regulérní devátá řada. A že kdo se na to začne dívat bez znalosti minimálně poslední Boschí série, bude tápat v jinejch sférách. Já prostě tuhle dávku poctivýho Connellyho cop dramatu potřebuju ročně. Body navíc za skvělou svěží znělku a tu vojenskou retro epizodu, která mě jako čtenáře potěšila sakra hodně.
Schodisko - Chiroptera (2022) (epizóda)
Pád. Ta scéna jde až na krev.
Odmäk (2022) (seriál)
The Killing je v tom cítit. V účesu hlavní hrdinky, v naducaný bundě jejího parťáka, ale i v tom všudypřítomným studeným filtru, co ze Štětína dělá Seattle. Ale ať jsou produkční hodnoty jakkoliv dobrý a Katarzyna Wajda v hlavní roli přirozeně dobrá, The Killing nikdy netrpěl tak moc na klišé. A poslední epizoda tu úctyhodně pálí všechno dobrý, co vybudovalo předchozích pět.
Za hranicí - Prázdnota (2022) (epizóda)
Balancování mezi napínavou story o drsnejch rančerech a čistokrevným wtf. Odvahu zatím cením. Zároveň se ale krutě bojím, že vím, kam se to nakonec příkloní.