Posledné recenzie (457)
Griffinovci - Send in Stewie, Please (2018) (epizóda)
/// Tak tohle fakt ne. Jedna hvězda za ten vtip s hlasy.
Saw 3 (2006)
/// Třetí Saw jsem si pamatoval jako špatný film. Vybavoval jsem si jen nesympatickou hlavní postavu a operaci mozku. Hlavní postava bohužel opravdu zůstala největší slabinou filmu. Jeff je nesympatickej už od pohledu, špatně zahranej a navíc fakt psycho. Dvě minuty, kdy může někoho zachránit stráví držením se za hlavu a řvaním na oběť. Minimálně kvalitnějším obsazením z toho Jeff mohl vyjít lépe, což je škoda. No a zmíněná operace mozku taky zůstala. Dost brutální a nechutné, až to se mnou zase trošku zacloumalo, tohle už se dneska příliš nevidí. Narozdíl od minulého zhlédnutí jsem už ale s těmito scénkami počítal, a tak mi aspoň nepřišly tak hloupé. Film se bohužel ale docela táhne a tíží ho až příliš velké množství flashbacků, které sice Johna přibližují, ale ne dostatečně zábavným způsobem. Každopádně za to přilepšení o jednu hvězdičku jsem rád.
Baiohazado: Desuairando (2023)
/// Nerozumím tomu. Nerozumím, proč si ještě v roce 2023 někdo řekl, že potřebujeme další animovaný Resident Evil film, který bude počtvrté o tom samém. Nerozumím tomu mít tolik herních známých tváří pohromadě, což se stalo úplně poprvé, a skoro toho nevyužít. Nepochopím ten nevyužitej potenciál Death Islandu. Nepobírám popírání fyziky a hloupé hlášky. Chápu jen těch 55%, co snímek teď má.