Recenzie (72)
Noc 12. (2022)
Případ pro 1. oddělení s rouškou tajemna. Francouzi opět nezklamali.
Infiesto (2023)
Celkově povedená fincherovsky laděná kriminálka ze Španělska.
Zpráva o Europě (2013)
Technicky je to víc dokument o cestě k měsíci Jupiteru Europě než sci-fi. Námět dobrý, zpracování je slabší. Celkový dojem 3* a to jen za Michaela Nyqvista. Dej mu Pánbůh věčnou slávu.
Strašiak (2023)
Bydlí to v šatně a miluje tmu. Co je to? Nakonec to nebylo vůbec špatné. I když jsem půlku filmu přemýšlela odkud znám Chrise Messinu. Celkově povedená taškařice.
Nikto ťa nezachráni (2023)
Máte rádi sci-fi? Tohle byla opravdová lahůdka. Originálně vybudovaný příběh, bez jediného dialogu.Tajemná atmosféra, skvěle zasazená hudba, efekty. Blízká setkání třetího druhu se vším všudy. Herečka v hlavní roli předvedla výkon hodný Jodie Foster. Dlouho jsem nic tak povedeného v daném žánru neviděla. Doporučuji.👌👽🔥
Traja mušketieri: D'Artagnan (2023)
Příjemný film na letní večer i pro "Neználky" pokud nečetli slavnou Dumasovu předlohu, budou se v příběhu orientovat. Syrové mušketýrské souboje, prach, špína a nádherná Milady de Winter (Eva Green)! Za epickou výpravu, obsazení a za nemrvení originálu zcela zasloužených 5 hvězd.
V pasti: Barcelona (2023)
Volné pokračování, ve kterém se VŠECHNO objasní snad raději nemělo vzniknout. Odfláknutý scénář, nelogické dějové skoky a rozzuzlení jak z béčkového hororu. Jednu hvězdu dávám z nostalgie za lokace postapo Barcelony.
Štvrtý druh (2009)
"My čekali UFO a ona přiletěla Hedvika..." Čtvrtý druh buď milujete nebo naopak zavrhnete. Nic mezi tím. 3 hvězdy za Millu Jovovich a Eliase Kotease.
Pápežov exorcista (2023)
Papežův exorcista v podání Russella "Gladiátora" Crowa je tak trochu rebel se smyslem pro humor, který přechází plynně mezi italštinou a angličtinou. Povedená žánrovka, která rozhodně neurazí.
Sladký koniec dňa (2019)
Polsko-italský snímek má příjemnou letní atmosféru se svéráznou hlavní hrdinkou, která vypadá jako dvojče Debbie Harry a mluví jako Michel Houellebecq. Nemůžu jednoznačně říct jestli se mi film líbil. Za Toskánsko a Franka Sinatru slabší 4*.