Posledné recenzie (30)
Pete a jeho drak (2016)
Nudný námět s nudnou hudbou a stárnoucím Bertem Redfordem. Drak Mrak je digitální zmrdství. Urban si střihl roli chamtivého dřevorubce - good :D Já se nudil i při dojemných scénách, kterých ve filmu bylo požehnaně a to je kurva špatně!! Kolikrát je lepší film Kalousek a stále Babiš nežli spleť romantických scének v Dráčkovi zeleném jak žába kuňkalka z rybníka u Dolních Hbitů. Pryč s touhle šmejdovinou.
Previnenie (2016)
Hopkins a Pacino - na plakátu jasno ("ty bláho tihle dva když se potkají, tak to bude nářez"). Hopkins a Pacino - realita poněkud jiná ("ty bláho tihle dva se potkali a nic?"). Duhamel a Hopkins - ("ty bláho ten Duhamel je drsnej jak rajče v kečupu"). Ani bláznivej japonskej motorkář nespasil Misconduct.Provinění upadá do neméně zábavných a bavných snímků, jež přibližují divákovi realitu o právnických umech a řemeslu konkrétně. Hopkins jako farmaceutický magnát nudí (jeho blonďatá štětka mu alespoň trochu zachraňuje reputaci, neboť její tělíčko je jistě skvostnější než Anthonyho stařecký pupek). Pacinovi odešla jiskra se třetím dílem Godfathera. Tak ti nevim jestli dvě hvězdy nejsou nadmíru. Film má jistě zajímavé téma, ale sráží ho především nevhodně zvolený Josh a slabota v podání HopPacina. Škoda škoda škoda.
Mike a Dave zháňajú baby (2016)
Aubrey a Anička za 2 hvězdy. Stále platí můj komentář na pana Efrona - je to prostě dement. A tenhle film je vcelku prostě jen dementní. Ale ta Hawaii je pěkná, že jo? :)
Posledný denníček (2)
InterŠtelar
Byl pozdní večer 29. březen. Večerní březen byl filmu čas. McConagheyho zval ku filmu hlas. Kde hvězdný zaváněl háj.
Ano ano - dnešní večer jsem zaInterstellaroval. Popravdě jsem trochu rozčarovaný z tohodle rádoby TOP2014 filmu. Očekávání byla, ale naplnění skoro ne. No snad se pan Nolan vrátí do dob minulých a zahrne nás pořádnými grandiozními dramaty (Memento, Inception ...)
Měj hezký zbytek dne