Recenzie (72)
Darca (2014)
Ani hvězdné obsazení snímek nepovýšilo. Škoda.
Odříznutí (2018)
Povedená akční jednohubka nejen pro koronery. Od Lola běží o život nám Moritzek (Moritz Bleibtreu) krapánek zfotrovatěl, rošťácký kukuč však neztratil a příběhu dodal šmrnc. Svižné tempo od začátku do konce.
Neortodoxní (2020) (seriál)
Německý seriál z prostředí židovské komunity v Brooklynu je opravdu velmi povedený počin. Není to příběh o žatecké Yentl, i když mi ho svým způsobem hodně připomíná. Hlavní představitelka Esther v podání Shiry Haas (Úkryt v Zoo) mě svým výkonem naprosto dostala.
Maják (2019)
Nic podivnějšího, temného a zároveň magického jsem dlouho neviděla. Maják. Nenechte si ho ujít. 4* 5.
Psi nenosia nohavice (2019)
Bolestný, křehký, dojemný a ku*evsky dobrý snímek. Čistá 5 dvakrát podtržená!
Český žurnál - Bratři Okamurovi (2019) (epizóda)
Vynikající dokument Filipa Remundy dává nahlédnout do života bratrů - patriota, architekta a extrémisty.
Le Mans '66 (2019)
Jsem plná emocí. Nevím jestli kdy nějaký film Le Mans '66 překoná. Pokud milujete silné příběhy a chcete vidět herecký koncert Christiana Balea a Matta Damona, běžte do kina. Dlouho tu nic lepšího neuvidíte!
Záhadná bouře (2018)
Španělská filmová lahůdka ze "stáje" Netflix v českém překladu Během bouře. Je precizně vystavěný příběh, který vás od první minuty vtáhne do děje. Pro pány, kteří mají slabost pro brunetky, 128 minut nesleze z plátna, krásná Adriana Ugarte. Plný počet za originální scénář a herecké výkony.
Fotograf (2014)
Musíme si přiznat, že Poláci jsou ve filmové tvorbě už dlouho několik parníků před námi. Snímek Fotograf mi to zase potvrdil. Temná a napínavá krimi, která i přes několik dějových prešlapů udržuje vysoké tempo. Otevřeně vypráví o komplikovaných vztazích Poláků k Rusům. Těšila jsem se na polštinu, tak ale zní až v poslední třetině filmu. Odpouštím a dávám 5*.
Midsommar (2019)
Film má vyvolávat emoce. Slunovrat asi největší překvapení měsíce.