Posledné recenzie (15)
Dracula (1992)
Po precteni knihy musim s hodnocenim dolu.. Tri hvezdy s odrenyma usima.
Predvianočná nočná mora (1993)
Nevim proc, nebavilo me to.
Koralína a svet za tajnými dverami (2009)
Jednoduse genialni! Po dlouhe dobe mi beha mraz po zadech a hle, ona je to loutkovo animovana pohadka pro celou rodinnu.. :) Funkcni dost dobre i bez Burtona.