Recenzie (281)
Polski film (2012)
Pražák to nepochopí
Návrat Temného rytiera (2012)
Konec je dost vykonstruovanej, ale atmošku to má...
Mission: Impossible 4 (2011)
Když na tento film po měsíci vzpomínám, vybavuje se mi jen ten poslední záběr na Toma jak se opírá o sloup a vlasy mu povlávají ve větru... Těch 5* je málo.
Zrodenie Planéty opíc (2011)
Zatím film roku. Monkeys Prevails!
Piráti z Karibiku: V neznámych vodách (2011)
průměr průměrnosti...
Červený trpaslík - Zpátky na Zemi (2009) (séria)
Je to víc hořké než vtipné. S Trpaslíkem je konec a z herců přímo vyzařuje nostalgie. Ani jednou jsem se nezasmál, přesto z nějakého nepochopitelného důvodu je to důstojný konec.
127 hodín (2010)
Docela zklamání... Franco dobrej (na oscara nevim, ale...), kamera dobrá, hudba dobrá, všechno dobrý (ale dalo se to víc vygradovat). Až na flashbacky, halucinace, atd... Pár neuškodí, ale tady jich bylo přeci jen jak na...dělanejch (haha).
Star Trek (1979)
Jak na to tak vzpomínám, tak ty 2* jsou dokonce moc.
Bratia (2009)
Čekal jsem bombu. Dostal jsem práskací kuličku.
Život pod vodou (2004)
Nechápu...97%