Recenzie (281)
Dospeláci (2010)
50%
Čarodejov učeň (2010)
Prostě prdel.
Dr. Horrible's Sing-Along Blog (2008) (seriál)
geniální! 99%
Shrek: Zvonec a koniec (2010)
70%
Tron (1982)
Geniální atmosféra. Ale nejlepší je na tom to, že to předběhlo dobu jak sviňa.
Predátori (2010)
Drsný jak šmirglpapír...hlavně Brodyho hlas.
Linear (2009)
50%. 100%hudba a Saïd. 0% všechno ostaní.
Divoký západ (1999)
když na tom člověk vyrostl...
Princ z Perzie: Piesky času (2010)
Nevím jestli je to tou hrou (kterou jsem propařil asi 10x) nebo co, ale mě se to docela líbilo! Přiběh o ničem, akce mírný nadprůměr a herecké výkony průměr. Nechápu to. 73%
Jana z Arku (1999) (TV film)
Ani nevim co na to bylo tak dobry. Rozhodně se mi to líbilo víc jak Joanne d'Arc s Millou Jovovich.