Recenzie (23)
Zabiják (2023)
NUDA!!!
Indiana Jones a Nástroj osudu (2023)
Jedna hviezdička za digitálneho doktora Jonesa.
Halloween končí (2022)
Scenáristi museli byť úplne zhulení, keď vymysleli takú hovadinu. 🤪🤪🤪
Emily the Criminal (2022)
Skvelý napínavý thriller.
610 metrů nad zemí (2022)
Dve blbé kravy vylezú na vrchol hrdzavého stožiaru...🙄 Chvíľami napínavé, ale inak prevažne stupídne béčko inšpirované filmom 47 metrov.
Ada (2021)
Toto má byť horor??
Vtelenie zla (2021)
Béčkový krvák. Od Jamesa Wana som očakával lepší film..🙁
The Rental (2020)
Slasher podobný Halloweenu, ale celkom dobre natočený.
Sudden Fury (1975)
Celkom napínavý thriller. Takýto film by si zaslúžil remake s lepšími hercami.
Sviňa (2020)
Jedna hviezda za odvážny pokus o sfilmovanie histórie. Škoda, že to má úroveň mizernej telenovely.