Recenzie (1 361)
Thor: Láska a hrom (2022)
Já měl pocit, že sleduji parodií na Thora... škoda 😞
Duna: Časť druhá (2024)
10/10 neskutečně atmosférické dílo! Napětí se stupňuje a já bych okamžitě chtěl 3 ! Přesně proto vznikl Holywood... wow
Creed III (2023)
Mám rád tento styl filmu. Žádná velká věc se nekoná, no motivační klasika 90 let. 7/10 Také to boží Béčko... Hezký, ale k hovnu... souhlas !
Top Gun: Maverick (2022)
Rozhodně "Maverick" Big Ball. Top Gun po 30 letech v lepší formě než v 90 tkach... Velký návrat a ja doufám, že budeme pokračovat. 9/10
Air: Zrodenie legendy (2023)
Dvojka Damon Affleck valí jako obyčejně. Škoda, že jen toho Jordana nebylo více! Good work... motivační!
Black Adam (2022)
Asi mám vykojený mozek... no celkem se mi to líbilo :) Beru, že to bude ta první varianta.
Madam slúžka (2017)
Nástup v provedení "william sheller - rock n roll dollars" pecka! 7/10
Jednotka Wolf Warriors (2015)
Čínsky RAMBO ničí svět ... 90 roky USA filmu 7/10
Spider-Man: Návrat domov (2017)
For my... nejlepší Spiderman ever! 8/10
Bitkári 3 (2016)
Bečko jak vyšité, ale nemohu dát méně jak 6/10. Michael to vždycky tak vygraduje, že Never Back Down. Jednička byla ale nej!