Recenzie (413)
Špunti na cestě - Posledné prázdniny (2022) (epizóda)
Nuda!!
Riverdale - Season 4 (2019) (séria)
Nejlepší série, skvělé herecké výkony, konečně to není směšné a trapné jako ve třetí sérii. Kromě muzikálového dílů paráda. 8/10
Zámek a klíč (2020) (seriál)
Průměrný seriál, který po pár dílech přestane úplně bavit..
Múmia (2017)
Povedený film, napínavý a zábavný. Tom Cruise ve své roli skvělý, Annabelle Wallis opět překrásná. 70%
Nezvratný osud 5 (2011)
Nejslabší díl, pád mostu byl skvělý a konec to vystřelil z 55% na 65%
Nezvratný osud 2 (2003)
Takový zábavný béčko, které je slabší, než jednička. Úvodní havárie je skvělá.
Ochranca (2021) (seriál)
Asi úplně nejlepší seriál z produkce ČT 1 za posledních 20 let. Vaculík ve své roli perfektní.
Nečakané odhalenie (2012)
Na film mě lákalo poměrně vysoké hodnocení a pozitivní reakce od uživatelů. Ale musím říct, že to bylo max. Průměrné! Neurazilo, nenadchlo.
Candyman (2021)
Trailer mě zaujal, film příliš ne. Původní verzi Candymana jsem neviděl, ale dovolil bych si říct, i podle hodnocení, že bude lepší. Prvních cca 35 minut se nedělo vůbec nic, až potom se začal objevovat Candyman. No i když bylo to spíše, že někoho zabil a potom zase nějakou dobu jenom kecy. Ale, co musím pochválit byla scéna na záchodech, ta byla podle mě skvělá.
Teória veľkého tresku (2007) (seriál)
Nejlepší seriál, všech dob ;)