Posledné recenzie (413)
Baghead (2023)
Zajímavý nápad, který má jakžtakž zajímavou první polovinu, ve druhé to pohřbívá nudou a velkým množstvím WTF scén. 4,5/10
Late Night with the Devil (2023)
Musím pochválit hodně originální koncept a skvěle vystřiženou atmosféru sedmdesátých let. Jenže první polovina je na můj vkus dost nudná a nějakého toho strašení ve druhé polovině, je tam také pomálu. 6/10
Abigail (2024)
Skvělý začátek a povedená první polovina, kterou za mě bohužel pohřbívá překombinovaný a slabší scénář ve druhé polovině. Zklamaní. 6/10