Recenzie (125)
Svatební cesta (2014)
Začalo to fajn, ale takto mi sk**viť sobotu.... * za chlapa... Ale ani on to na * celú nedá.... Opätovne apelujem (po x-tý krát)... ANI TOTO NIE JE HOROR ! (iba ak to niekto vidí)...
Backcountry (2014)
Čo je na tomto prosím vás horor ??? Survival and that´s all... Akých bolo už sto...
The Blackcoat's Daughter (2015)
Naozaj som sa snažil.. Naozaj... Hodinu... Potom zase nejaké meno nejakej ženskej na obrazovke... A OFF... (2x som zadriemal)... Žiaľ... 0... okej.... Po prebratí sa v kresle som v tom pokračoval... Ak to natáčali vo februári, nedivím sa tej minutáži... Primrzol by som aj ja... Pre tento trestuhodný počin - odpad.
Cabin Fever (2016)
Komu vadil klasik Cabin? Rothovi. A preto to dorbal ešte viac. Ako je pre neho typické... Mal by písať a režírovať rozprávky... A zmiznúť z filmu...
Hush (2016)
Ak je niekto hluchý, na zakillovanie snáď netreba hodinu a pol...Totál balast...
Mafiáni (2015) (seriál)
Slabota.. Pomaly v každej časti tie isté zábery... Nič pútavé... Okrem škrupúľ... V každom úvode spomenú škrupuľu...Zbytočne vyhodené prachy.. Aj tak z toho verejnosť má h*vno, tak ako bude aj ďalej...
Krajčírka (2015)
Príbeh teda vôbec neoslovil. Bola by 0, keby nie Kate.
We Are Still Here (2015)
Slabý režisér, slabý film. Ak už chce obohrať 32456. obohrané, nech z toho radšej 8 minútový zostrih... Po veľmi krátkom začiatku koniec jasný, behajú tam nejaké pri komíne zhorené Popolušky s lepidlom medzi očami a obyvatelia mestečka, lebo sa musí niečo spraviť, inak Popolušky zase vyhrajú.... Čo je na tomto horor?? Že aj môj synovec sa vypýtal do postele po 30. minútach...
Pomsta je má (2015)
Zbytočnosť. Od 5. minúty predvídateľná zbytočnosť...
Darček (2015)
počkať počkať.... Až mi to niekto spraví, nebudem rád... inak max 1